Σκοπός
Να γίνει συνείδηση πως το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων της εταιρίας προέρχεται από μεγάλους πελάτες, για τους οποίους επιβάλλεται ειδική παρουσίαση και διαπραγμάτευση. Να αυξήσει τη διαπραγματευτική ικανότητα με τη χρήση τεχνικών διαπραγμάτευσης. Να επισημάνει την αξία μίας ολοκληρωμένης παρουσίασης πωλήσεων στο κλείσιμο συμφωνιών.
Διάρκεια
12 ώρες
Συνοπτικό Πρόγραμμα
Διαπραγμάτευση και κατανόηση στάσεων
Κλίμα επικοινωνίας
Τεχνικές διαπραγματεύσεων
Ανάλυση και χρήση στοιχείων στη διαπραγμάτευση
Ανάλυση πλεονεκτημάτων και θέσεων
Μεθοδολογία παρουσίασης
"Εμφανιζόμενη" αξία
Χρήση μέσων παρουσίασης
Κλείσιμο παρουσίασης συμφωνίας
Case study